„Program Microsoft Word nie został zainstalowany dla bieżącego użytkownika” komunikat o błędzie 

Podczas próby uruchomienia programu Microsoft Word 2002 po raz pierwszy po instalacji, może pojawić się następujący komunikat o błędzie:

Nie zainstalowano programu Microsoft Word dla bieżącego użytkownika.

Word jest zamykany po komunikat o błędzie.

Rozwiązanie

Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące kroki.

Usunięcie pakietu Office

  1. Kliknij przycisk Start, wskaż polecenie Ustawienia, a następnie kliknij W Panelu sterowania.
  2. W Panelu sterowania kliknij dwukrotnie ikonę Dodaj/Usuń programy.
  3. W oknie dialogowym Właściwości: Dodaj/Usuń programy kliknij Pakietu Microsoft Office XP, a następnie kliknij przycisk Zmień/Usuń.Uwaga Dokładna nazwa pakietu Microsoft Office XP może zależą od masz wersję pakietu Microsoft Office XP.
  4. W oknie dialogowym Instalatora pakietu Microsoft Office XP kliknij przycisk Odinstaluj Office – usunięcie pakietu Microsoft Office XP, a następnie kliknij Dalej.
  5. Kliknij przycisk Tak , aby usunąć pakiet Office.
  6. W oknie dialogowym Dodaj/Usuń programy kliknij przycisk Zamknij.

Edytowanie rejestru

Ważne Niniejszej sekcji, metodzie lub zadania zawiera kroki, które informacje dotyczące modyfikowania rejestru. Jednakże jeżeli modyfikacja rejestru może spowodować poważne problemy. Należy zatem upewnić się, wykonaj następujące kroki ostrożnie. Dodatkową ochronę przed przystąpieniem do modyfikacji kopii zapasowej rejestru. Następnie można przywrócić rejestr w przypadku wystąpienia problemu. Aby uzyskać więcej informacji na temat wykonywania kopii zapasowej i przywracania rejestru, kliknij następujący numer artykułu w celu wyświetlenia tego artykułu z bazy wiedzy Microsoft Knowledge Base:

322756 Jak kopii zapasowych i przywracania rejestru w systemie Windows
  1. Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij przycisk Uruchom.
  2. W oknie dialogowym Uruchamianie wpisz regedit, a następnie kliknij przycisk OK.
  3. W lewym okienku w Edytorze rejestru zlokalizuj następujący klucz:
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office
  4. W lewym okienku kliknij prawym przyciskiem myszy 10.0 lub 11 lub 12 folderu Office , a następnie kliknij Usuń.
  5. W menu plik kliknij polecenie Zakończ.

Usuń pliki i ponownie zainstalować pakiet Office

  1. Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij przycisk wyszukiwania.
  2. W oknie dialogowym wyszukiwania wpisz dysk: \Program Files, gdy dysk jest zainstalowanego programu Word na dysku.
  3. W oknie dialogowym Pliki programu kliknij prawym przyciskiem myszy Microsoft Office, a następnie kliknij Usuń.Uwaga Jeśli w poprzednich wersjach programu Word lub pakietu Office, musi odszukaj i Usuń dysk: Files\Microsoft Office\Office 10 lub 11 lub 12, gdy dysk jest zainstalowanego programu Word na dysku.
  4. Zainstaluj ponownie pakiet Office XP. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi na ekranie instrukcjami aż monit Wybierz typ instalacji, które należy.
  5. Typ dysk: \Program Files\Microsoft Office\2002, gdzie dysk: jest to dysk, gdzie chcesz pakietu Office jest zainstalowany, a następnie kliknij Dalej.
  6. Wykonaj pozostałe na ekranie instrukcjami.
Informacje zawarte w tym artykule dotyczą:
  • Microsoft Word 2002 Standard Edition
  • Microsoft Office 2007
  • Microsoft Office 2010
  • Microsoft Office 2012
  • Microsoft Office XP
Słowa kluczowe:
kbstartprogram kberrmsg kbprb kbmt KB322206 KbMtpl

Microsoft

©2012 Microsoft

Dodaj komentarz